Nashachata II

This post has already been read 947 times!

miejsce budowy: stocznia brytyjska Davenport Management Limited
rok budowy: 1996
port macierzysty: Southampton
typ jachtu: BT Challenge 67
typ ożaglowania: slup
materiał: stal
długość: 20,42 m
szerokość: 5,26 m
zanurzenie: 2,82 m
powierzchnia ożaglowania: 220 m²
zbiorniki na wodę (całkowita pojemność): 1100 l
zbiorniki na paliwo (całkowita pojemność): 1800 l
kotwica główna (delta): 50 kg
długość łańcucha kotwicznego: 120 m
liczba koi: 12
silnik:
posiada klasę; MCA Category Zero – klasę żeglugi bez ograniczeń, włącznie z klasą lodową
wyposażenie: Reflex piec do ogrzewania (diesel), 2 nagrzewnice powietrza Eberspacher, lodówka, zamrażarka, 2 toalety, 2 prysznice, odsalarka (Schenker) 60 l/h, B&G autopilot, B&G Ploter z szerokopasmowym radarem niskoemisyjnym, radar dalekiego zasięgu, zestaw wskaźników B&G: sonda,log, wskaźnik prędkości i kierunku wiatru, dodatkowa sonda z sonarem, 2 odbiorniki GPS, stacjonarne i przenośne radio VHF, telefon Iridium z modemem, generator spalinowy ONAN 11 kVA, 3 tratwy ratunkowe zgodne z konwencją SOLAS, 14 kamizelek ratunkowych, 12 skafandrów ratunkowych, 2 radiopławy EPIRB, 2 pontony Zodiac z silnikami 15 i 25 KM, inwerter 230V AC (ładowanie laptopów, aparatów fotograficznych itp.), …oraz wiele innych udogodnień

właściciel/armator: Mark van den Veng – do 2011 r. jako s/y Jonathan IV, od 2011 r. – Zbigniew Jałocha

wyprawy polarne:
2012 – Spitsbergen

2013 – Grenlandia Zachodnia

2015 – Grenlandia Zachodnia

2016/2017 – Antarktyda

2018 – Svalbard

2022 – Grenlandia Wschodnia

źródło:
http://www.conceptsailing.pl/

This post has already been read 947 times!

Dodaj komentarz