Barlovento II

This post has already been read 116 times!

miejsce budowy: Szczecińska Stocznia Remontowa

rok budowy: 1988

chrzest jachtu: 6 sierpnia 1988 r.

port macierzysty: Szczecin

typ jachtu: Rigel

typ ożaglowania: kecz

materiał: stal

długość: 15,90 m

szerokość: 4,37 m

zanurzenie: 2,5 m

powierzchnia ożaglowania: 100 m²

załoga: 11 osób (9 koi stałych)

silnik: PZM Puck SW 266/M5 o mocy 39 KW

wyposażenie:
zbiorniki paliwa: 1200 litrów; zbiorniki wody: 1000 litrów; ocieplenie kadłuba: styropian, ogrzewanie: gazowe typu Truma; jacht posiada jedną kabinę czteroosobową, 2 kabiny dwuosobowe, kabinę kapitańską oraz przestronna mesę; osłonięte stanowisko sternika znacznie zwiększa komfort wacht a dwa rolowane przednie żagle podnoszą bezpieczeństwo i wygodę żeglowania

właściciel:
armator: Żeglarski Klub Morski w Katowicach

 

barlovento – hiszp. zawietrzny

 

 

wyprawy polarne:
1994 – dookoła Jan Mayen i Islandii

1996 – opłynięcie Spitsbergenu – I polskie przejście cieśniny Hinlopen

2009 – Islandia-Grenlandia-Spitsbergen

2013 – Rysyjska Arktyka

2014 – Lodowe Krainy (Islandia – Jan Mayen – Grenlandia Wschodnia – Spitsbergen)

2015 – Svalbard

2016 – Grenlandi Wschodnia – Islandia

 

 

 

źródło:
http://www.facebook.com/pages/Pr%C3%B3chno-i-Rdza-zlot-jacht%C3%B3w-z-dusz%C4%85/232309756847891?ref=stream

http://www.sekstant.pl

http://rosyjska-arktyka.pl/

http://lodowe-krainy.pl/

 

This post has already been read 116 times!

Dodaj komentarz